Szeroka gama pojemników, które pasują zarówno do standardowego, jak i niestandardowego wyposażenia sal szkolnych, umożliwiając lepszą organizację powierzchni do przechowywania . Pojemniki są wykonane z materiału, który został specjalnie dobrany pod względem jakości i bezpieczeństwa. Trwałość i wytrzymałość zapewnia domieszka polipropylenu dodana do 20% talku, z którego są produkowane zarówno pojemniki, jak i wkłady do nich. Puste pojemniki można sztaplować , zaoszczędzając w ten sposób powierzchnię użytkową. Dzięki przykrywce – swobodnie mogą stać jedne na drugich, po odwróceniu można je traktować jako siedziska . Przy użyciu wkładów łatwo segregujemy i utrzymujemy w porządku drobne przedmioty, zaoszczędzając czas na ich wyszukiwanie. Pojemniki w innych kolorach i rozmiarach znajdują się TUTAJ W celu jeszcze lepszej organizacji powierzchni do przechowywania można dokupić wkłady do pojemników , które umożliwiają segregację mniejszych przedmiotów. Do każdego pojemnika można dokupić zestaw prowadnic . Zalety: - pojemniki wykonane są z materiału, który został specjalnie dobrany pod względem jakości i bezpieczeństwa , - wysoka jakość i bezpieczeństwo użytkowania, – brak ostrych krawędzi , odpowiednio wyprofilowane ułatwiają manipulowanie przy pojemnikach, - odpowiednio wyprofilowane , dzięki czemu można je sztaplować, - trwałość i wytrzymałość , także w przypadku pojemników transparentnych, - do zastosowania jako wnostojące pojemniki lub w zestawieniu z szafką , - odpowiedni proces produkcyjny minimalizuje przyciąganie kurzu . Wykonanie: - domieszka trudnopalnego polipropylenu z 20% dodatkiem talku gwarantuje trwałość i wytrzymałość, - polipropylen jest tworzywem odpornym na większość środków czystości i innych związków chemicznych używanych w przedszkolach czy szkołach, - skład surowcowy produktu został uzupełniony o substancję antystatyczną, która redukuje przyciąganie kurzu. Wym.: wys. 7,5 x szer. 31 x gł. 42,7 cm
Multimedialne zajęcia interaktywne. Produkt przeznaczony na tablicę interaktywną. Ciekawe rozwiązania problemów współczesnej młodzieży.