Katalog
Zestaw kontrolny PUS to poręczne zamykane pudełeczko, w którym znajduje się 12 ponumerowanych klocków. Zestaw Kontrolny można wykorzystać tylko w połączeniu z książeczkami PUS, ponieważ cyfry na klockach odpowiadają numerom zadań w książeczkach.
Książeczki zawierają wiele gier i zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej, polecanych dzieciom rozpoczynającym naukę w szkole. Dzieci uczą się: rozpoznawania i utrwalania nazw ptaków, zwierząt domowych, zamieszkujących lasy, jeziora, morza, oraz łączenia w pary obrazków logicznie pasujących do siebie i szukanie różnic.
„Crazy English” to zestaw ćwiczeń językowych opracowany z myślą o dzieciach uczących się, co najmniej drugi rok języka angielskiego. Poszerza i uaktualnia znane konstrukcje gramatyczne i potoczne wyrażenia w konkretnych sytuacjach.
Crazy English to zestaw ćwiczeń językowych opracowany z myślą o dzieciach uczących się, co najmniej drugi rok języka angielskiego. Poszerza i uaktualnia znane konstrukcje gramatyczne i potoczne wyrażenia w konkretnych sytuacjach.
Polecenia w książeczkach opierają się na często używanych konstrukcjach gramatycznych, aby mogły być zrozumiałe dla każdego dziecka. Proste, wielokrotnie powtarzane struktury gramatyczne zachęcają do dalszej nauki.
Polecenia w książeczkach opierają się na często używanych konstrukcjach gramatycznych, aby mogły być zrozumiałe dla każdego dziecka. Proste, wielokrotnie powtarzane struktury gramatyczne zachęcają do dalszej nauki.
Bajki, czytane przez aktorów, zachwycają pięknem języka mówionego. CD 1
Zestaw 6 brył geometrycznych, wykonanych z przeźroczystego tworzywa sztucznego z zaznaczonymi wysokościami i przekątnymi. wysokość brył: 17 cm waga zestawu: 1,75 kg
Zestaw 6 brył geometrycznych, pięć brył wykonanych z przeźroczystego tworzywa sztucznego z zaznaczonymi wysokościami przekątnymi i płaszczyznami przekroju szósta bryła - przeznaczona do pisania flamastrami suchościeralnymi.
Multimedialne zajęcia interaktywne. Produkt przeznaczony na tablicę interaktywną. Ciekawe rozwiązania problemów współczesnej młodzieży.