5907772030066
Nowe
Do nauki poprawnego pisania autorzy zaprzęgli wyjątkowo szeroki wachlarz środków. Poza standardowym zapamiętywaniem reguł oraz stosowaną powszechnie ścieżka wzrokową, zastosowano mnemotechniki słuchowe, wizualne i ruchowe.
Dostępny
GoSense to seria pomocy dydaktycznych i terapeutycznych wychodząca poza relację dziecko-terapeuta lub dziecko-komputer. Dzięki twórczemu wykorzystaniu technologii oraz dołączeniu małych i wielkowymiarowych pomocy, uczestnicy zajęć rozwijają w ciekawej dla zmysłów formie swoje mocne strony i tam gdzie to możliwe korygują obszary problemowe.
Pakiety mogą być wykorzystane w pracy z całą klasą, w wyodrębnionych grupach i indywidualnie. Przeznaczone są dla placówek edukacyjnych i poradni do pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w wieku 6-10, wspierając równocześnie zaangażowanie rodziców.
Seria sprawdza się przy pracy z dziećmi (lub w klasach obejmujących takie dzieci) ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z szeroko rozumianej grupy ryzyka dysleksji rozwojowej obejmującej dysleksję (tu w wąskim znaczeniu), dysgrafię, dysortografię oraz dyskalkulię a także z dziećmi z ADHD. Seria jest również dostosowana do potrzeb dzieci ze spektrum autyzmu, jednak dostosowanie to nie polega na specjalnym doborze i przeznaczeniu ćwiczeń, a jedynie na ich ergonomii i metodyce, która nie stawia barier i włącza autystycznych uczniów w proces edukacyjny oraz w funkcjonowanie grupy lub klasy.
Dzieci pracują w ruchu i wzajemnych interakcjach, często manipulując materialnymi lub wirtualnymi przedmiotami, co zapewnia prawdziwą konkretyzację zadań, tak potrzebną na etapie wczesnoszkolnym.
Seria GoSense obejmuje następujące typy zasobów:
o Scenariusze zajęć obejmujące różne typy aktywności indywidualnych, zespołowych oraz angażujących całą grupę dzieci
o Mniejsze elementy kartonowe do pracy na stolikach
o Większe elementy kartonowe, nacinane i dziurkowane do pracy na podłodze
o Inne elementy takie jak: plansze stołowe, plansze plenerowe, sznurki, klocki, kostki, woreczki, kamienie
o Elementy do samodzielnego wydrukowania: karty, elementy gier i zabaw
o Gry i zabawy multimedialne
Aplikacja obejmująca multimedia, zasoby do samodzielnego wydrukowania, poradniki i scenariusze będzie uzupełniana i aktualizowana.
Licencja jest:
Minimalne wymagania sprzętowe to komputer z systemem Windows 7/10 posiadający:
Program jest przeznaczony przede wszystkim do pracy z ekranami dotykowymi i tablicami interaktywnymi.
Wielkość i rodzaj opakowania: pudełko kartonowe 37 na 26 na 10 cm
Co znajduje się w opakowaniu?
W części cyfrowej:
W kolejnych aktualizacjach użytkownicy otrzymają dodatkowe materiały.
Otwarta licencja dla całej placówki edukacyjnej
Do nauki poprawnego pisania autorzy zaprzęgli wyjątkowo szeroki wachlarz środków. Poza standardowym zapamiętywaniem reguł oraz stosowaną powszechnie ścieżka wzrokową, zastosowano mnemotechniki słuchowe, wizualne i ruchowe.
Ogromny nacisk położono na zapamiętywanie samego ruchu dłoni lub palców, odpowiednio w zakresie pisania odręcznego i pisania na fizycznej lub wirtualnej klawiaturze.
Multimedialne zajęcia interaktywne. Produkt przeznaczony na tablicę interaktywną. Ciekawe rozwiązania problemów współczesnej młodzieży.