Książeczki To już potrafię przeznaczone są dla dzieci w wieku młodszym szkolnym. Zawierają bogaty i uporządkowany materiał utrwalająco-sprawdzający, który obejmuje zagadnienia: matematyczne, środowiska społeczno- przyrodniczego, kształcenia językowego, oparte na założeniach programowych nauczania zintegrowanego. Poznawanie, opanowanie i utrwalanie materiału z zakresu trzech przedmiotów daje możliwość osiągania przez dzieci coraz wyższego stopnia samodzielności, myślenia, rozumowania i sprawności działania, co służyć może bezpośrednio rozbudzeniu ich zainteresowań poznawczych i kształtowaniu pozytywnej motywacji uczenia się. To już potrafię cz. 3 zagadnienia z matematyki: obrazowe przedstawienie działań matematycznych: dodawania i mnożenia, mnożenie jako suma jednakowych składników, obliczanie brakującego składnika, odjemnej, czynnika i dzielnika, doskonalenie działań matematycznych: dodawanie, odejmowanie, mnożenia i dzielenia, obliczanie obwodu prostokąta lub brakującego boku, zadania tekstowe, działania z niewiadomą, działania matematyczne z wykorzystaniem znaków: >,=,<, zagadnienia ze środowiska społeczno-przyrodniczego: wiadomości dotyczące historii Polski, tradycji, symboli narodowych, wybitnych Polaków, warzywa uprawiane w ogrodzie, pory roku w przysłowiach ludowych, zagadki dotyczące zawodów, rozpoznawanie owoców, znajomość podstawowych znaków drogowych, zagadnienia z języka polskiego: czytanie tekstu ze zrozumieniem: pojedynczych zdań, przysłów, zagadek i tekstów literackich znanych autorów: J. Brzechwy, A. Fredry, J. Tuwima, uzupełnianie tekstu brakującymi wyrazami wynikającymi z kontekstu i logicznego następstwa zdarzeń, uogólnianie różnych pojęć, określanie ich wspólnym słowem, np.: mały, wielki, średni, to wielkości, analiza i synteza słuchowa wyrazów, rozwój słuchu fonematycznego, ćwiczenia poprawności pisowni wyrazów z niewymiennymi: rz, ż, ó, u, ch, h, ćwiczenia poprawności pisowni wyrazów z zakończeniami: arz, aż, uje, ćwiczenia poprawności pisowni wyrazów z wymiennymi: rz, ż, ó, u, dobieranie zakończeń zdań na zasadzie rymu lub logicznego następstwa zdarzeń, rozpoznawanie części mowy: rzeczowników, przymiotników, czasowników, określanie pytań, na które odpowiadają: rzeczowniki, przymiotniki, czasowniki, określani liczby pojedynczej i mnogiej rzeczowników, pisownia wyrazów ze spółgłoskami na końcu, np. lew bo lwy.
Multimedialne zajęcia interaktywne. Produkt przeznaczony na tablicę interaktywną. Ciekawe rozwiązania problemów współczesnej młodzieży.