Kartoniki przeznaczone do nauki poprzez zabawę. Dziecko ma za zadanie dopasować opis do obrazka, na której przedstawiona jest czynnosć lub fotografia jakiegoś przedmiotu. Pomoc dydaktyczna przeznaczona jest do samodzielnej pracy ze względu na kod umieszczony na sparowanym obrazku i podpisie (jest taki sam).
Gra przeznaczona dla 2-6 graczy. Dziecko ma znaleźć pary z obrazka i nazwy. Kiedy znajdzie odpowiednie puzzle musi je połączyć i następnie czytać jego nazwę. ten kto ułoży najwięcej puzzli wygrywa.
Fakturowa loteryjka polega na dobieraniu do siebie takich samych kart. poprzez dotykowe doznania dziecko rozróżnia karty pod względem faktury.
Pudełko, w którym znajdują się karty. Gra ma podobne zasady jak Tactilo, jednak drewniane karty nie są sparowane.
Loteryjka w postaci ruletki, która po zakręceniu wskazuje fakturę. Następnie dziecko ma za zadanie odszukać kartonik z taką samą tkaniną i odgadnąć do jakiego zwierzęcia należy.
Gra mająca na celu rozwijanie pamięci wzrokowej i zmysłu zapachu. Umożliwia poznanie 12 zapachów owoców.
Puszki szmerowe mające na celu doskonalenie percepcji słuchowej, ćwiczenie małej motoryki (pośrednio). Zestaw zawiera 6 puszek szmerowych o róznych szmerach. Dziecko ma za zadanie dobrać tak puszki, aby odgłosy były takie same.
Tabliczki termiczne o różnych temperaturach. Zestaw zawiera 6 par tabliczek: filc, drewno, stal, korek, szkło, marmur.
Kompas turystyczny wykonany z twardego tworzywa sztucznego, znajduje się w składanej, praktycznej obudowie koloru czarnego ze "złotymi " wstawkami; na przeźroczystej szybce widnieją dwie złote kreski, pod kątem 45 stopni względem siebie; na zakończeniu jednej z nich znajduje się szkło powiększające pozwalające na dokładny odczyt.
Multimedialne zajęcia interaktywne. Produkt przeznaczony na tablicę interaktywną. Ciekawe rozwiązania problemów współczesnej młodzieży.