Katalog
Technika "Sekund 5" polega na pokazywaniu dziecku poszczególnych kart przez okres sekundy - odczytując go wyraźnie. Następnie powtarza się to kilka razy dziennie, a kolejnego dnia wymienia się jedną kartę. Jest to metoda oparta na bazie eksperymentów związanych z zapamiętywaniem opracowanych przez Suzuki i Domana.
Technika "Sekund 5" polega na pokazywaniu dziecku poszczególnych kart przez okres sekundy - odczytując go wyraźnie. Następnie powtarza się to kilka razy dziennie, a kolejnego dnia wymienia się jedną kartę. Jest to metoda oparta na bazie eksperymentów związanych z zapamiętywaniem opracowanych przez Suzuki i Domana.
Miseczki i kolorowe kamyczki to wspaniały zestaw, w którym dzieci doznają wielu bodźców. Komplet może być wykorzystywany w placówkach wykorzystujących metody Montessoti.
Książka to zbiór opisanych zabaw dla dzieci. W czasie opisanych w książce zabaw dzieci m.in. uczą się piosenek na pamięć, przyjmują role bohaterów utworów, wykonują gesty naśladujące czynności opisane piosenkami, przygotowują prace rysunkowe związane z tematyką tekstów. Zostały raczej pomyślane tak, aby muzyka, rytm i ruch stały się elementami...
Chcesz zostać piratem? Nic prostszego! gracze wcielają się w rolę korsarzy i zdobywają skarby. Ustawiają pionki na planszy według zasad tak, by odtworzyć układ z planszy. Szczęściarz zgarnia złoto.
Gracz ma na ruch 1o sekund i jego zadanie jest uzupełnienie swojej planszy figurami wylosowanymi na kostce.
Składane szachy drewniane doskonale sprawdzą się w świetlicach czy domach .
Numeryczna krzyżówka, polegająca na wpisaniu cyfr 1-9 tak, by suma znalazła się w konkretnej kolumnie i wierszu. W jednym wierszu lub kolumnie cyfry nie mogą się powtarzać. Program zawiera wiele plansz.
komputerowa wersja popularnej gry Mahjong. Polega na łączeniu klocków w pary. Gra przeznaczona dla 4 osób, wymagająca logicznego myślenia i opanowania emocji.
Multimedialne zajęcia interaktywne. Produkt przeznaczony na tablicę interaktywną. Ciekawe rozwiązania problemów współczesnej młodzieży.