Katalog
Seria "Prawda czy fałsz"przedstawia drugą ksiażeczkę rozwijającą umiejętność czytania ze zrozumieniem oraz orzekania na temat prawdziwiści prezentowanych tekstów.
Bity ortograficzne to komplet do nauki ortografii, czyli nauka poprzez zabawę. Uczy dziecko trudnych wyrazów (ok.60), rozwija pamięć i ukazuje poprawną pisownię. Poszerza umiejętność czytania- idealna pomoc naukowa przeznaczona dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Sprawdzi się podczas zajęc z uczniami z dysleksją.
Krzyżówkowy zawrót głowy to doskonała zajmujaca zabawa. Każdy z puzzli posiada umieszczoną literę alfabetu z przypisanymi punktami. Gracz losuje puzzle, z których następnie układa wyrazy. Gra dla 2-4 osóbw wieku od 7 lat
Piramida to doskonały sposób na naukę poprzez zabawę. Buduje się ją na zasadzie podobnej jak domino. Kiedy rozwiążemy wszystkie zadania, piramida jest ułożona. Jest pomocna w nauce zasad pisowni wyrazów z ó,u,rz,ż, ch,h. W piramidzie P2 dzieci znajdą pisownię wymienną.
Piramida to doskonały sposób na naukę poprzez zabawę. Buduje się ją na zasadzie podobnej jak domino. Kiedy rozwiążemy wszystkie zadania, piramida jest ułożona. Jest pomocna w nauce zasad pisowni wyrazów z ó,u,rz,ż, ch,h. W piramidzie P2 dzieci znajdą pisownię wymienną.
Technika "Sekund 5" polega na pokazywaniu dziecku poszczególnych kart przez okres sekundy - odczytując go wyraźnie. Następnie powtarza się to kilka razy dziennie, a kolejnego dnia wymienia się jedną kartę. Jest to metoda oparta na bazie eksperymentów związanych z zapamiętywaniem opracowanych przez Suzuki i Domana.
Technika "Sekund 5" polega na pokazywaniu dziecku poszczególnych kart przez okres sekundy - odczytując go wyraźnie. Następnie powtarza się to kilka razy dziennie, a kolejnego dnia wymienia się jedną kartę. Jest to metoda oparta na bazie eksperymentów związanych z zapamiętywaniem opracowanych przez Suzuki i Domana.
Gra, która wprowadza przymiotniki. Dziecko uczy się klasyfikować i sortować trójkąty zważywszy na wspólne cechy. Występują w różnych rozmiarach i kolorach, a każdy komplet zawiera siedem trójkątów.
Gra polegająca na utrwalaniu części mowy. Dziecko przeskakuje na dywanik oznaczony częścią mowy adekwatną do wypowiadanego wyrazu. Należy zaczynać od prostych zdań, a następnie zwiększać trudność poprzez dodanie części mowy.
Multimedialne zajęcia interaktywne. Produkt przeznaczony na tablicę interaktywną. Ciekawe rozwiązania problemów współczesnej młodzieży.