Katalog
Układanka rozwijająca zdolnosć spostrzegania, orientacji i myślenia. Dziecko powinno odwzrować motyw, który jest przedstawiony na karcie za pomocą układanki (tafelków). Dziecko może zaprojektowac własny wzór, tworząc tym samym karty dla swoich przyjaciół.
Układanka rozwijająca zdolnosć spostrzegania, orientacji i myślenia. Dziecko powinno odwzrować motyw, który jest przedstawiony na karcie za pomocą układanki (tafelków). Dziecko może zaprojektowac własny wzór, tworząc tym samym karty dla swoich przyjaciół.
Układanka rozwijająca zdolnosć spostrzegania, orientacji i myślenia. Dziecko powinno odwzrować motyw, który jest przedstawiony na karcie za pomocą układanki (tafelków). Dziecko może zaprojektowac własny wzór, tworząc tym samym karty dla swoich przyjaciół.
Gra polegająca na obserwacji i wyciąganiu wniosków. Dziecko przygląda się ilustracji, a następnie próbuje złożyć taki sam kwiatek złożony z 4 elementów. Wspomaga to koncentrację, umiejętność sortowania i odrózniania kolorów oraz kształtów.
Gra polegające na obserwacji i wyciąganiu wniosków. Dziecko przygląda się ilustracji, a następnie próbuje złożyć taki sam kwiatek złożony z 4 elementów. Wspomaga to koncentrację, umiejętność sortowania i odrózniania kolorów oraz kształtów.
pomoc dydaktyczna, która wspomaga pamiec oraz percepcje wzrokowa. Dzięki niej dziecko sprawniej będzie rozpoznawac litery, a dostrzeganie minimalnych różnic w pozornie takich samych przedmiotach nie będzie stanowiło większego problemu. Dobieranki wpłyną pozytywnie na usprawnienie koordynacji ruchowo-wzrokowej.
Plansze wyróżniające się rozmiarem i zadaniami grafomotorycznymi. Karty zadaniowe, które sa dołaczone do zestawu, mieszcza się na spodniej części planszy. Umożliwiają one kierowanie działaniem dziecka bez bezpośredniego udziału nauczyciela. Plansza rozwija pracę umysłowo-ruchową.
Plansze wyróżniające się rozmiarem i zadaniami grafomotorycznymi. Karty zadaniowe, które sa dołaczone do zestawu, mieszcza się na spodniej części planszy. Umożliwiają one kierowanie działaniem dziecka bez bezpośredniego udziału nauczyciela. Plansza rozwija pracę umysłowo-ruchową.
Plansze wyróżniające się rozmiarem i zadaniami grafomotorycznymi. Karty zadaniowe, które sa dołaczone do zestawu, mieszcza się na spodniej części planszy. Umożliwiają one kierowanie działaniem dziecka bez bezpośredniego udziału nauczyciela. Plansza rozwija pracę umysłowo-ruchową.
Multimedialne zajęcia interaktywne. Produkt przeznaczony na tablicę interaktywną. Ciekawe rozwiązania problemów współczesnej młodzieży.